APKALPOŠANAS NOTEIKUMI

VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

Preču pārdevējs ir uzņēmums SIA EOMA, kas izveidots saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem, reģistrēts Latvijas Komercreģistrā ar REĢ.NR. 40203174876, juridiskā adrese ir Brīvības iela 140 - 8, LV-1012, Rīga, Latvija, kas pārvalda tiešsaistes veikalu vietnē www.saapio.lv (turpmāk tekstā saukts par “Pārdevēju”).

Pasta adrese:

EOMA SIA, Elizabetes 19-1, Rīga, Latvija, LV-1220

Klientu apkalpošanas e-pasts: support@saapio.com

Tālrunis: +371 28 07 0555


Šie pārdošanas noteikumi regulē Pārdevēja preču pārdošanu tikai caur tiešsaistes kanālu www.saapio.lv.

Pārdevēja produkti ir augstas kvalitātes ādas kopšanas līdzekļi, kosmētika un pārtikas un sporta uztura piedevas.

Atbilstošie klienti ir patērētāji. Pārdevējs nepārdod preces caur tiešsaistes kanālu www.saapio.lv biznesa personām, t.sk. individuāliem uzņēmumiem un pašnodarbinātām personām, kas darbojas kā uzņēmējdarbība.

 

PASŪTĪJUMA IZVIETOŠANA

Visa informācija par pārdošanā piedāvātajām precēm ir pieejama vietnē 

www.saapio.lv .


Klientam, kurš vēlas iegādāties preces, vietnē www.saapio.lv jāvirzās uz konkrēto lapu, kur ir pieejams pilns preces apraksts, tad jāizvēlas vēlamais daudzums un, lai pievienotu to klienta virtuālajam iepirkumu grozam, jānospiež poga “PIEVIENOT GROZAM”, jāaizpilda cita informācija, kas šajā nākamajā sadaļā ir nepieciešama, un, nospiediet pogu “TURPINĀT IEPIRKŠANOS” jāatkārto šo secību visām precēm, kuras klients vēlas iegādāties.


Kad visas vēlamās preces ir pievienotas iepirkumu grozam, lai pārbaudītu tā saturu, klientam nepieciešams doties uz iepirkumu grozu, nospiežot tā ikonu ekrāna labajā augšējā stūrī, un klienta pienākums ir pārskatīt, vai visa informācija iepirkumu grozā ir pareiza, un ja nē, tad veikt nepieciešamos koriģējošos pasākumus:


- vai nu izdzēst nepareizas preces iepirkumu grozā,

- un / vai pievienot citu preci iepirkumu grozā, kā aprakstīts iepriekš.


Nākamajā solī klientam jāveic maksājums par pasūtījumu, nospiežot pogu “PABEIGT PASŪTĪJUMU”.

Pēc visas nepieciešamās informācijas aizpildīšanas un maksājuma izpildes klients saņems e-pastu, kas apstiprina pasūtījumu. 

CENAS UN IZCENOJUMI

Atsevišķa piegādes maksa var tikt atspoguļota iepirkuma grozā kā atsevišķa prece.

Visu preču cenas piegādēm uz adresēm Eiropas Savienības valstīm piekļauj pievienotās vērtības nodokļi (PVN).

Cenā ietilpst izvēlētā veida piegāde, kā aprakstīts šo noteikumu un nosacījumu sadaļā “PIEGĀDE”.

MAKSĀJUMI

Tiešsaistē mēs pieņemam tikai tos pasūtījumus, kuru apmaksu var veikt, izmantojot vietni www.saapio.lv.

Maksājumus caur vietni www.saapio.lv mēs pieņemam tikai no tiem klientiem, kuriem ir norēķinu un piegādes adreses valstīs, kuras ir pieejamas atlasei vietnes izvēlnē.

Ja jūsu valsts vai teritorija nav norādīta sarakstā, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai pārbaudītu, vai ir pieejamas citas iespējas.

Pārdevējs pasūtījumu pieņems tikai pēc tam, kad izvēlātā veida konkrētais maksājumums būs pilnībā pabeigts.

MAKSĀJUMI AR DĀVANU KARTĒM VAI ATLAIŽU KODIEM

Ja pasūtījuma apmaksai vēlaties izmantot dāvanu karti vai jums ir atlaižu kods, lūdzu, preču grozā ievadiet savu kodu.

 

PIEGĀDE

Pasūtījumus tiešsaistē pieņemam tikai piegādēm uz adresēm valstīs un teritorijās, kas norādītas piegādes adreses atlases izvēlnē vietnē www.saapio.lv.

Ja jūsu valsts vai teritorija nav norādīta sarakstā, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai pārbaudītu, vai ir pieejamas citas iespējas.

Piegāde uz Eiropas Savienību tiek veikta ar FedEx paku piegādes pakalpojumu, kas parasti ilgst 3–10 darba dienas un parasti ietver kurjerpiegādi.

Klienti tiks informēti par paredzamajiem nosūtīšanas termiņiem, tāpat pēc pasūtījuma nosūtīšanas klientiem tiks nodrošināts sūtījuma izsekošanas numurs.

Par piegādes adreses precizitāti ir atbildīgs tikai klients.

 

ATSAUKŠANAS TIESĪBAS

Pirkuma 100% naudas atgriešanas garantija tiek nodrošināta likumā noteiktajā kārtībā 14 dienu laikā pēc piegādes, un šis tiesības ir pieejama visām pārdotajām precēm un visiem klientiem.

 

Atgriešana ir pieejama tikai:

  1. preces, kuras tika pārdotas par pilnu cenu;
  2. nosūtīšanas adresēm Eiropas Savienībā;
  3. tikai priekšmetiem, kas nav atvērti un sabojāti.

 

Klients sedz atgriešanas piegādes izmaksas, tāpēc, sūtot atpakaļ preces, ieteicams izmantot ekonomiskos piegādes pakalpojumus un izvairīties no UPS, DHL, FedEx, TNT un līdzīgu pakalpojumu izmantošanas.

 

Mēs parasti atmaksāsim jūsu pasūtījumu 3 dienu laikā pēc atgriezto preču saņemšanas mūsu noliktavā, bet, lūdzu, ņemiet vērā, ka var paiet ilgāks laiks, līdz atmaksa parādās jūsu kontā, jo pārskaitījumi starp maksājumu sistēmām var aizņemt ilgāku laiku.

 

Lūdzu, sūtiet atgrieztās preces, ieskaitot pasūtījuma apstiprinājumu, uz:

EOMA SIA, Elizabetes 19-1, Rīga, Latvija, LV-1220

Ja esat saņēmis bojātus produktus, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info@saapio.com

Klienta likumā noteiktās atteikuma tiesības ir aprakstītas ŠEIT.

Likumā paredzēto atteikuma tiesību izpildes veidni var lejupielādēt ŠEIT.

 

INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

Visa vietnē pieejamā informācija un saturs, ieskaitot, bet ne tikai, preču zīmes, logotipus, pakalpojumu zīmes, tekstu, grafiku, logotipus, pogu ikonas, attēlus, audio klipus, datu apkopojumus un programmatūru, kā arī to apkopošanu un organizēšanu (kopā "Saturs") ir SAAPIO, mūsu filiāļu, partneru vai licences devēju īpašums, un to aizsargā Latvijas Republikas likumi un citi starptautiski likumi, kas regulē intelektuālā īpašuma aizsardzību, ieskaitot likumus, kas regulē autortiesības un preču zīmes. Mūsu preču zīmes nekādā veidā nedrīkst izmantot jebkādiem mērķiem bez mūsu skaidras rakstiskas piekrišanas.

FORCE MAJEURE

EOMA SIA nav atbildīga par kavēšanos, saistību neizpildi vai jebkurām citām neveiksmēm, kas radušās tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kurus mēs nevaram kontrolēt, piemēram, streiki, valdības pasākumi, kari vai nacionālās ārkārtas situācijas, terorisma draudi vai terora akti, vides vai klimatiskās anomālijas, trešās puses neveiksme, interneta savienojuma problēmas, kā arī aparatūras un programmatūras darbības traucējumi. Gadījumā, ja rodas šāda nepārvarama vara, mēs centīsimies novērst kavēšanos iespējami īsā laikā.

LIKUMĀ NOTEIKTA GARANTIJA UN ĀRPUSTIESU STRĪDU RISINĀŠANA

Ja rodas neapmierinātība ar precēm vai pakalpojumiem, klientiem ieteicams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, lai atrisinātu problēmu.

Pēc tam kā nākamo soli var iesniegt oficiālu sūdzību Klientu apkalpošanas centrā, un klientu tiesības tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kas klientiem paredz likumā noteikto garantijas nosacījumu kopumu un atbilstošos tiesības.

Klientiem, kuriem ir spēkā esošās likumā noteiktās garantijas prasības, ir tiesības uz bezmaksas atgriešanas iespējām, kā aprakstīts iepriekš sadaļā ATTEIKŠANĀS TIESĪBAS, un bezmaksas atgriešanas iespējas šajā gadījumā attiecas uz visiem klientiem neatkarīgi no preču cenas.

Pēc šīs iespējas izpildes klientiem pēc saviem ieskatiem ir tiesības iesniegt oficiālu sūdzību ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanas iestādē, Patērētāju strīdu izšķiršanas komisija (Latvija), sīkāku informāciju un kontaktinformāciju var atrast viņu mājaslapā ŠEIT.

PIEMĒROJAMIE TIESĪBU AKTI

Šo līgumu regulē Latvijas Republikas likumi. Šie pārdošanas noteikumi ir piemērojami visiem pasūtījumiem, kas iesniegti 2019. gada 23. jūlijā vai vēlāk, līdz šie pārdošanas noteikumi tiek atsaukti.